Search This Blog

Sunday, September 13, 2009

raya raya



Lagi 5 hari lagi nak raya, persiapan pun dah lengkap.
Kuih raya order 2 jenis je, nanti baik kampung dapat lagi makn mak mertua bagi. so aku bagilah kuih yang aku order tu kat dua2 mak aku tu.

Arghhhhhhhh letih, nak raya, suami ajak kemas rumah. dia aje yang rajin, kalau dia buat x tahu aku pun malas nak kemas, yelah bulan puasa, penat.

Dalam 2 minggu ni aku kemas umah je. Sedih jugak ni, akuarium 4 tank besar aku dah pecah. Sekarang ni ikan aku dalam baldi je, marah juga hubby aku sebab dia habis RM 60 untuk beli ikan baru. KEsian Hubby anje ni.

Hari Sabtu baru dapat balik kampung, tahun ni di Rumah Palong ( Mertua ). BEst, tapi tak macam kat rumah aku. Bestnyerrrrrrr x sama.

4 all freind, selamat hari raya n Maaf Zahir dan Batin dari kami berdua k.

No comments: